Masz pytania? Chciałbyś dowiedzieć się więcej o kawach w saszetkach? Zapraszamy do zapoznania się z naszym działem "Najczęściej zadawanych pytań". Znajdzie tu odpowiedzi na nurtujące Was pytania. W przypadku jeśli nie znajdą się na tej stronie, prosimy o kontakt z naszą firmą. Z przyjemnością udzielimy odpowiedzi na wszelkie pojawiające się pytania.

 

Pytania i odpowiedzi

Co to jest kawa w saszetkach/padsach/podsach?

Jest to oryginalna kawa SENSEO® DOUWE EGBERTS w różnych wariantach smakowych.Kawa charakteryzuje się pełnym, bogatym smakiem, a wygody i nowoczesny system zamknięcia idealnie wymierzonej ilości kawy w saszetce pozwoli zaoszczędzić Ci czas i zachować porządek. Kawy SENSEO® to wyrównany aromat kawy z gładką warstwą pianki. Więcej na temat kawy w saszetkach przeczytasz w naszym CafeBlogu: Jak powstają kawy w saszetkach... oraz Co to są saszetki z kawą...

 

Jaki jest skład zawartości saszetki?

Skład saszetki to w 100% kawa Arabika i/lub Robusta najwyższej jakości. Swój niepowtarzalny smak zawdzięcza 50 drobno zmielonym ziarnom kawy (7 g) w każdym padsie. Więcej na temat budowy i produkcji saszetek na CafeBlogu: Jak powstają kawy w saszetkach...

 

Czy mogę używać saszetek z kawą nie posiadając specjalnego ekspresu?

Nie ma takiej możliwości. Ekspres ciśnieniowy PHILIPS SENSEO® to innowacyjne urządzenie, które wykorzystuje technologię parzenia kawy z saszetek. Ekspres już w kilka chwili przygotuje pyszną kawę z ulubionej saszetki. Poznaj ofertę ekspresów Philips Senseo

 

Czy mogę zamówić produkty telefonicznie?

Tak, realizujemy także zamówienia telefoniczne. Pozostajemy do Państwa dyspozycji w godzinach od 9:00 do 19:00 od poniedziałku do soboty pod numerem telefonu 324 310 320.

 

W jakim czasie są realizowane przesyłki?

Gwarantujemy szybką przesyłkę towaru. Czas wysyłki od momentu zaksięgowania wpłaty za dokonane zakupy to 24 h.

 

Czy za zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, do każdego zamówienia wystawiamy faktury VAT. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT na firmę, prosimy o uzupełnienie pola NIP w formularzu zamówienia. Dane do faktury są pobierane z CEIDG na podstawie NIPu.

 

Co zrobić, gdy przy odbiorze przesyłki zauważyłem wgniecenia na paczce?

Przesłane kawy są hermetycznie zapakowane a przesyłka odpowiednio zabezpieczona. W przypadku wątpliwości co do otrzymanej paczki ­ jeżeli uznają Państwo, że paczka posiada jakieś wady, ślady uszkodzenia, zgnieciony karton, itp. prosimy o zachowanie czujności i sprawdzenie zawartości przesyłki przy kurierze, w przypadku uszkodzenia zawartości, prosimy o spisanie formularza odbioru towaru w obecności kuriera, uwzględniając jego dane w formularzu oraz stan towaru w momencie odbioru.

 

Na czym polega program lojalnościowy Skarbonka, o co chodzi z punktami wyświetlanymi przy każdym produkcie?

Dla wszystkich klientów posiadających zarejestrowane i aktywne konto udostępniamy możliwość udziału w programie lojalnościowym Skarbonka. Program ten zakłada możliwość wymiany zgromadzonych punktów za zrealizowane zamówienia w sklepie na kupony zniżkowe. Więcej o programie na stronie: Program lojalnościowy

 

Jakie są ceny dostaw w sklepie CafePads.pl?

Udostępniamy kilka form wysyłek i dostaw. Szczegóły dot. dostawy zostały opisane na stronie Dostawa / Wysyłka